Subiektywny przegląd roku 2015

Koniec roku to doskonały moment na podsumowania. Pozwólcie, że i ja się takiego podejmę. Był to dla mnie najpracowitszy rok jak dotychczas. Mogę powiedzieć, że i najbardziej obfity... w miejsca, które odwiedziłam, ludzi, których poznałam i emocje, których świadkiem byłam. Nie jest możliwe, aby pokazać Wam wszystkie moje ulubione zdjęcia w tym jednym poście. Poniżej mój subiektywny wybór tego, co jest dla mnie najfajniejsze w zdjęciach :)

W tym miejscu chciałam też podziękować wszystkim, którzy mi zaufali i pozwolili być częścią tego najważniejszego dnia. To był dla mnie zaszczyt :)











Wszystkie fotografie są mojego autorstwa. Kopiowanie i wykorzystywanie bez mojej wiedzy jest niezgodne z prawem autorskim i podlega karze.

Komentarze

  1. Pani Małgosiu, proszę przyjąć wyrazy uznania za Pani kunszt. Jest Pani Mistrzem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa :) A do bycia Mistrzem ciągle zmierzam, nie ustaję w tej drodze ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ola i Mieszko | reportaż z dnia slubu

Przegląd sezonu 2016